Neem contact op

FAQ

1. Bestellen
1.1. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als de bestelling nog niet door ons is verzonden is wijzigen of annuleren meestal geen probleem. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op.

1.2. Het lukt mij niet om online te bestellen. Wat nu?

Neem contact met ons op. Als je al klant bent bij Shizo kunnen we je bestelling indien nodig handmatig aan je klantenaccount koppelen en wij sturen je via het bij ons bekende emailadres een betaalopdracht.

2. Betalen
2.1. Kan ik bij Shizo.nl achteraf betalen?

Ja. Kies bij het afrekenen voor 'Billink'. Je ontvangt na ontvangst van je bestelling een factuur van onze betaalpartner Billink. Je betaalt dus aan Billink, niet aan Shizo. Lees meer...

2.2. Waarom is mijn bestelling met Billink (Achteraf Betalen) geannuleerd?

Waarschijnlijk voldoen je bestelling en/of je persoonlijke gegevens niet aan de voorwaarden die Billink stelt. Wij hebben hier geen inzage in. Neem zelf contact op met Billink als je wilt weten waarom je bestelling is afgewezen. Tel 0900 - 04 000 31 of mail info@billink.nl. Tips/goed om te weten:
- je persoonlijke en adresgegevens dienen correct te zijn
- een 'Billink' bestelling kan je alleen op je huisadres laten bezorgen
- je mag geen openstaande betalingen bij Billink hebben

3. Bezorging
3.1. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja. In de showroom in Badhoevedorp kan je je bestelling afhalen. 
Je kunt dit tijdens het afrekenen aangeven. De bezorgkosten vervallen.
Neem na het bestellen even contact op om een afspraak te maken. 

3.2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces kan je zelf aangeven wanneer en waar je je bestelling wilt ontvangen. Als je geen datum aangeeft, versturen wij je bestelling op werkdagen binnen 24 uur. Voor 16:00 u besteld = morgen in huis!

3.3. Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd. Wat nu?

Neem direct contact met ons op. We lossen het zo snel mogelijk op.

4. Ruilen / Retourneren
4.1. Kan ik een product retourneren?

Ongeopende, ongebruikte producten mag je altijd binnen 14 dagen aan ons retourneren met het retourfomulier. Omruilen voor een ander artikel is in overleg en mits voorradig ook mogelijk.

4.2. Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren

De kosten voor het retourneren en eventueel opnieuw verzenden van producten bij ruilen zijn voor je eigen rekening, tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken of een fout van onze kant).

Contact informatie

Shizo Natural Cosmetics | Shizo.nl
Adres Sloterweg 303
Postcode 1171 VC
Plaats Badhoevedorp
Land Nederland
Telefoon 020-7860448
E-mail klantenservice@shizo.nl
KVK nummer 34290239