Verzenden + Retourneren


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

HERFST VAKANTIE!
Onze verzendafdeling is van zaterdag 21 t/m zondag 29 oktober gesloten. 
Bestel je in deze periode? Je bestelling wordt op maandag 30 oktober door ons verzonden.

  • Op werkdagen verzenden wij je bestelling binnen 24 uur na het afronden van je bestelling. 
  • Bestel je voor 16 uur op een werkdag? Dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. 
  • Wil je de bestelling graag een paar dagen later afgeleverd hebben? Tijdens het afrekenen kun je zelf een afleverdag en afleverlocatie kiezen. 
  • Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. PostNL bezorgt 6 dagen per week van maandag t/m zaterdag.


TRACK & TRACE

  • Pakketten worden door ons standaard verzonden met track & trace, zo weten we altijd waar jouw bestelling zich bevindt. 
  • Je ontvangt automatisch de code om het pakket te kunnen volgen. Het kan enkele uren duren voor het pakket ook echt volgbaar is op de website van PostNL. 
 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Kleine beautyproducten die door de brievenbus passen zoals Lip Balms, Solid Perfumes, Oogschaduw, etc, verzenden wij binnen NL en BE tegen een aantrekkelijk brievenbuspost tarief!
Dit wordt automatisch berekend. Heb je ook producten in je winkelmandje die niet door de brievenbus passen? Dan geldt het pakketpost tarief.

Ophalen in de Showroom in Badhoevedorp:
Gratis

Brievenbuspost:
NL = €2,95
BE = €3,95

Pakketten (standaard met track en trace):

NL = €4,95. Gratis vanaf €60,00
BE = €8,95. Gratis vanaf €75,00
EU1 = €15,00*
EU2 + 3 = €20,00**
Internationaal = €30,00 (we ship worldwide!) 

*EU1 = Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

**EU2 + 3 = Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Estland, Faeröer, Finland, Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Kanaaleilanden, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Macedonië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland.


BEZORGING

  • Niet thuis? PostNL biedt het pakket altijd 2 keer aan en laat daarna een bericht achter waar je het pakket vervolgens kunt ophalen. Het pakket wordt indien mogelijk direct bij de buren afgeleverd, tenzij je bij je bestelling nadrukkelijk aangeeft dat PostNL dit NIET mag doen. De pakketbezorger laat dan een briefje bij je achter bij welke buren het pakket zich bevindt.
  • Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling op een ander adres, bijvoorbeeld je werkplek, te laten bezorgen. Je kunt dit tijdens het bestelproces zelf aangeven. 
  • Haal je het pakket liever ergens op? Kies dan tijdens het afrekenen voor één van de ruim 2600 afhaallocaties van PostNL. Op basis van je postcode worden de dichtstbijzijnde locaties getoond.



Kan ik een product ruilen of Retourneren?

Over ruilen of retourneren doen wij niet moeilijk. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd (Wet Koop op Afstand). Laat je binnen die periode van 14 dagen aan ons weten dat je wilt ruilen of retourneren, dan heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om de producten aan ons te retourneren. 

UITZONDERINGEN: Samples
Sample formaten en sample sets (zoals parfum samples, huidcrème samples, make-up samples) kunnen niet worden geretourneerd en worden bij retourzending niet door ons vergoed!

Voorwaarden Retourneren

  • Geeft binnen 14 dagen aan ons door wat je wilt retourneren of ruilen. Dit kan telefonisch of via email.
  • Stuur de te retourneren items binnen 14 dagen met het Retourfomulier terug naar Shizo.nl.
  • Producten die geretourneerd worden mogen absoluut niet gebruikt zijn, tenzij vooraf anders overeengekomen. Producten met zichtbare gebruikssporen worden niet vergoed.
  • Producten dienen in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
  • Zorg voor deugdelijk verpakkings- en verzendmateriaal zodat de producten Shizo onbeschadigd bereiken.
  • Gratis ontvangen producten en samples dien je bij retournering van een volledige bestelling mee terug te zenden. Gratis ontvangen producten die na het retourneren van een deel van een bestelling niet meer aan de voorwaarden voor 'gratis' voldoen, dien je ook te retourneren. 
    Bij het ontbreken van de gratis producten brengen wij de economische waarde van deze items in mindering op het terug te betalen bedrag.
  • De kosten voor het retourneren en eventueel opnieuw verzenden van producten zijn voor eigen rekening van de klant conform de Wet Koop op Afstand. Zorg voor voldoende frankering. Onvoldoende of niet gefrankeerde zendingen en zendingen zonder afzender worden door ons geweigerd. 
    Wij vergoeden altijd de retourkosten in geval van een door team Shizo gemaakte fout.

Download en print het RETOURFORMULIER

Stuur je retourzending voldoende gefrankeerd en mét volledig ingevuld retourformulier naar:
Shizo Natural Cosmetics
Afd. Retouren
Atrium Business Centers, Sloterweg 303
1171 VC Badhoevedorp


Terugbetaling na retour

  • Binnen 3 werkdagen na retour ontvangst storten wij het aankoopbedrag retour op dezelfde rekening die is gebruikt voor de aankoop. Het is niet mogelijk om een ander rekeningnummer bij ons op te geven.
  • Bij retourzending van een volledige bestelling worden ook eventueel betaalde verzendkosten van de orginele bestelling teruggestort.


Zie ook de Algemene Voorwaarden.

Door deze website te bezoeken en gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies die shizo.nl helpen verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »